altamimi14 Twitter Profile

altamimi14 (Ibrahim AlMoneef)

You can see content shared with the @altamimi14 user's twitter tag. Statistics have been published with some analysis with the tag @altamimi14 user's. These statistics can change instantly. Analyzes we give show how much interactivity the user tag habits enter. We have analyzed and benchmarked the @altamimi14 user's tag for daily, hourly shares, sex ratings, retweet ratios, share ratings, content mentions, hashtags, favorites and retweet ratios.

Share Content

  • You can see 6 top rated shares.
  • You can also see the top 6 shares that have received retweet.
  • You can also find 6 people with the most successful interaction among the users.

@altamimi14 Twitter User's Impact on Users

@altamimi14 Twitter's Tag Rating

@altamimi14 Twitter User's Rating Statement by Gender

@altamimi14 Twitter User's Rating Retweet by Gender

@altamimi14 Twitter User's Tag Sharing Hours Statistic

@altamimi14 Twitter User's Tag Sharing Daily Statistic

altamimi14 User's Top 6 Retweet List

#1
@altamimi14
12h Ago
RT @hebalmahdi: دخلت وحدة المصعد من اللامكان بدون مقدمات مسكت يدي عصرررتها بأقوى ماعندها 😶 قالت مني مصدقة أنا متزوجة من ١٠ سنين ماعندي أطفا…
0 Favorites 3009 Retweets
#2
@altamimi14
15h Ago
RT @EssaAljokm: دياز وابنه جعلا حبهما للهلال أشبه بقصيدة رومانسية لنزار قباني .. في النهاية طلع الموضوع أغنية لمزعل فرحان 😂
0 Favorites 2039 Retweets
#3
@altamimi14
15h Ago
RT @alwaleedmb: ياوزارة العمل هذا الإعلان في مصر هل تم الإعلان قبل ذلك في السعودية ؟ صورت التغريدة من الحساب المصري لأنه ربما تحذف @hade
0 Favorites 543 Retweets
#4
@altamimi14
15h Ago
RT @sophienakhla_ss: مجموعه شباب بيجمعوا 2000جنيه عشان صاحبهم يقدر يدخل الامتحان ! بينضفوا العربيه ب 5 جنيه طبعاً دي فكره جميله منهم وهي دي…
0 Favorites 334 Retweets
#5
@altamimi14
15h Ago
RT @Bike2_: الموضوع كبير https://t.co/MZtShTLQWv
0 Favorites 333 Retweets
#6
@altamimi14
12h Ago
RT @alialgofaily: اللاعب هذا اسمه روبن نيفيز برتغالي يلعب بمبدأ : أنت وضميرك ⚽️ https://t.co/Ka5cpjI4Wo
0 Favorites 239 Retweets

altamimi14 User's Top 6 Favorites List

#1
@altamimi14
15h Ago
سيناريو #العاصوف بدأ يولع.. سعدية الشامية تربية اخوها #الاخونجي، وبتعلّم بنات السعودية اللي عايشين حياتهم ببساطة وتسامح، (التشدد والتخلف والعُقد)!! وترى فعلاً هذا الحاصل تاريخياً > الفكر الاخونجي الخبيث المتخلف المتطرف لما دخل السعودية، تغلغل في فكر المجتمع المتسامح والبسيط🖐
15 Favorites 17 Retweets
#2
@altamimi14
7h Ago
في العالم ١٠ الاف دين، واغلب هذه الاديان مليئة بالخرافات! ومع ذلك يتم التركيز فقط على الاسلام، (مع العلم ان دين الاسلام الحقيقي الذي لم تشوبه اي شوائب) شاء من شاء وأبى من أبى، هو الدين الذي يناسب الفطرة البشرية والعقل بالدلائل والاثباتات! رغم ذلك،"اذا حاربوه اشتد واذا تركوه امتد"
10 Favorites 20 Retweets
#3
@altamimi14
15h Ago
يتابعون مسلسل تركي مدبلج ٣٧٤ حلقة! (كله حب وخيانات ونصب واجرام وقتل)، ويعتبرونه فن وابداع! لكن يتابعون المسلسل السعودي #العاصوف ٣٠ حلقة، وللان ما كملوا ٧ حلقات، ويقولون (ممل وطويل وتمطيط)! > الظاهر المثل اللي يقول: "عنز الشعيب ما تحب الا التيس الغريب" ينطبق ايضاً على المسلسلات😊
9 Favorites 8 Retweets
#4
@altamimi14
16h Ago
شفت هاللقطة في مسلسل #عوض_ابا_عن_جد وتذكرت @alwaleedmb وهاشتاق #منزل_وليد_لأبناء_وليد 😂🇸🇦💚 https://t.co/lCsKxXj4nj
6 Favorites 19 Retweets
#5
@altamimi14
14h Ago
@nada9sa الفكر الاخونجي الاب الروحي لكل التيارات الخبيثة المتطرفة
3 Favorites 0 Retweets
#6
@altamimi14
16h Ago
#عوض_ابا_عن_جد الملحن يقول لوعد افصخي نقابك، عشان تغنين بصوت واضح! قالت: ما ابي احد يشوف وجهي! بس خلاص بكشف وجهي، بس ارجعوا لا تشوفوني! "ويوم غنت، قامت تشكشك قدامهم"! >وش هالسيناريو المتناقض!!😊
2 Favorites 0 Retweets